• 5 VUODEN TAKUU
  • NOPEAT TOIMITUKSET
  • 60 PÄIVÄN AVOIN OSTO

20 % ALENNUS ITSEKIINNITTYVISTÄ KYLPYHUONETARVIKKEISTA, KUN OSTOS ON YLI 19 EURO – KÄYTÄ KOODIA: SPRING

svarta lådhandtag på gråa luckor i grått kök

Ostoehdot Beslagsboden/Smedbo AB:n verkkokaupassa

Yleistä

Beslagsboden.fi-verkkokauppaa hallinnoi ja ylläpitää:
Smedbo AB
Box 13063
250 13 Helsingborg
Sweden
ALV-tunnus: SE556200225201

Verkkokaupassa beslagsboden.fi myydään tuotteita vain yksityishenkilöille Suomessa sijaitseviin toimitusosoitteisiin. Verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia vain 18 vuotta täyttäneet henkilöt. Tilattaessa verkkokaupasta ostosopimus syntyy, kun tilaus on hyväksytty ja tilausvahvistus on lähetetty tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Hinnat

Kaikki verkkokaupassa olevat hinnat ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden mahdollisiin verkkokaupassa esiintyviin paino- ja kirjoitusvirheisiin esimerkiksi hintatiedoissa, kampanjoissa, alennuskoodeissa tai tuotetiedoissa, sekä suoriin hintavirheisiin. Pidätämme oikeuden hintojen muuttamiseen. Tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut ja mahdolliset maksutavasta aiheutuvat maksut.

Tilaaminen

Kun olet tehnyt tilauksen, siitä lähetetään tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseesi. Tilausvahvistuksessa näkyvät kaikki tilatut tuotteet, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Jos tilausvahvistuksessa on virhe, ota välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen webshop@smedbo.se.

Maksuvaihtoehdot

Verkkokauppa beslagsboden.fi tarjoaa turvallisen maksutavan Klarna Checkout -palvelun kautta. Tutustu Klarnan ehtoihin täällä.

Toimitus ja toimituskulut

Toimitus noutopisteeseen

Toimitus noutopisteeseen (MyPack Collect, PostNord) tarkoittaa, että tilaus toimitetaan PostNordin kautta lähimpänä toimitusosoitetta sijaitsevaan noutopisteeseen. Kun tilaus on toimitettu noutopisteeseen, saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä siihen matkapuhelinnumeroon, jonka annoit tehdessäsi tilauksen. Muistutus lähetetään tekstiviestillä. Jos tilauksen noutaa lähetti, sekä lähetin että tilaajan henkilöllisyys tulee osoittaa tilausta noudettaessa.
Katso lähin noutopiste tästä

Noutamatta jätetty tilaus

Tilausta säilytetään noutopisteessä 14 päivän ajan. Jos tilaaja ei jostain syystä nouda noutopisteeseen toimitettua tilausta, tilaajalta veloitetaan tilauksen palautuskuluina 3,95 € (sis. ALV).

Toimitusaika

Tilaus käsitellään tavallisesti 3–7 arkipäivässä.
Beslagsboden Outletin tuotteiden käsittelyaika on 5–8 arkipäivää.
Kun tilaus on käsitelty, sen toimitusaika riippuu huolitsijasta. Ilmoitamme toimituksen viivästymisestä mahdollisuuksien mukaan. Jos tilauksen toimittaminen viivästyy, asiakkaalla on oikeus perua tilaus maksutta. Suosittelemme, että asennusta ei varata, ennen kuin tuote on saatu ja tarkistettu.

Toimitusosoitteen muuttaminen

Kun tuote on toimitettu eteenpäin varastosta, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Tästä syystä ennen tilauksen tekemistä on erittäin tärkeä tarkistaa, että toimitusosoite on oikein.

Toimittaminen Suomen ulkopuolelle

beslagsboden.fi toimittaa tilauksia ainoastaan Suomessa.

Toimituskulut

Verkkokaupassa besagsboden.fi tehtyihin tilauksiin lisätään toimituskulut 3,95 € (sis. ALV). Jos haluat peruuttaa tilauksen ja palauttaa osan tai koko tilauksen, veloitamme edelleen toimituskuluina 3,95 € (sis. ALV 24%).

Toimitusvirheet

Jos saat jostain syystä tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen webshop@smedbo.se, niin neuvomme sinua tuotteen palauttamisessa. Virheellisesti toimitettuja tuotteita ei saa asentaa, tai ostajan katsotaan hyväksyneen toimituksen.

Kuljetusvauriot

Jos huomaat, että paketti on vahingoittunut, ilmoita siitä välittömästi siihen noutopaikkaan, josta noudit tuotteen. Saat sieltä ohjeet vahinkoilmoituksen tekemiseen. Suosittelemme, että et ota vahingoittunutta pakettia mukaasi, sillä vahinkoa ei sen jälkeen voida yhdistää kuljetukseen. Jos vahinko havaitaan vasta, kun paketti on avattu, ja se on sellainen, että se voidaan yhdistää kuljetukseen, ota yhteyttä noutopisteeseen vahinkoilmoituksen tekemiseksi seitsemän päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Tilauksen seuraaminen

Voit seurata toimituksen etenemistä helposti tilauksen yhteydessä sähköpostiisi lähetetyssä tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta.

Osatoimitukset

Beslagsboden.fi/Smedbo AB ei toimita tilausta osissa, jos yhtä tai useampaa tilauksen tuotetta ei voida toimittaa. Sen sijaan lähetämme ne tuotteet, jotka voidaan toimittaa, ja toimittamatta jäävät tuotteet hyvitetään asiakkaalle.

Tuotteiden palauttaminen

Tilaajalla on aina oikeus perua tilaus ja palauttaa tilatut tuotteet 60 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä (etä- ja kotimyyntilaki ja kuluttajansuojalaki). Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin tilaaja on saanut tilauksen viimeisen tuotteen. Täytä tilauksen mukana tuleva palautuslomake ja palauta tuote meille.
Palautettavan tuotteen mukaan tulee aina liittää ostokuitti. Jotta tuotteen voi palautta, sen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Sinulla on kuitenkin oikeus avata pakkaus varovasti ja tarkastella tuotetta. Ole kuitenkin varovainen, sillä jos tuotetta tai pakkausta on käsitelty varomattomasti, Smedbo AB:llä on oikeus tehdä vähennys maksun palautuksesta. Varmista, että tuote on pakattu hyvin alkuperäiseen pakkaukseen.

Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tehdyn tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen webshop@smedbo.se. Jos tilauksesi on jo kuljetettavana, sitä ei ole enää mahdollista perua, vaan sinun tulee noutaa tilaus. Jos vastaanotettuasi tilauksen haluat palauttaa tuotteet, se tapahtuu tuotteiden palauttamista ja palautuksen käsittelyä koskevien ehtojen mukaisesti.

Reklamaatio ja takuu

Muilta osin voimassa on kuluttajansuojalaki, josta voit lukea lisää Kuluttajaneuvonnan sivuilta.
Ennen reklamaation tekemistä tuotteesta ota aina yhteyttä meihin, jotta voimme auttaa asiassa parhaalla mahdollisella tavalla. Reklamaatio tulee lähettää osoitteeseen webshop@smedbo.se välittömästi vian havaitsemisen jälkeen. Mahdollisista vioista ja virheistä tulee aina ilmoittaa sähköpostitse, ja viestissä tulee mainita tilaajan nimi, osoite, sähköpostiosoite, tilausnumero ja kuvaus viasta. Jos mahdollista, liitä mukaan valokuva viasta tapauksen käsittelyn nopeuttamiseksi. Reklamaatio-oikeus on voimassa riippumatta siitä, onko vika näkyvä vai piilossa oleva. Reklamaation edellytyksenä on kuitenkin, että vika ei ole aiheutunut tuotteen virheellisestä käsittelystä.

Kun tuote on palautunut meille, työntekijämme tarkistaa, onko kyseessä valmistusvirhe vai johtuuko virhe ulkoisesta vahingonteosta tuotteen toimittamisen jälkeen. Jos haluat hyödyntää takuuta ja osoittautuu, että virhe johtuu ulkoisesta vahingonteosta, jota takuu ei koske, vastaat mahdollisista käsittelykustannuksista. Jos tuotteessa havaitaan valmistuksesta johtuva virhe, Smedbolla on oikeus korjata virhe kuuden kuukauden kuluessa tai korvata virheellinen tuote uudella tai vastaavalla tuotteella. Hyväksytyssä reklamaatiotapauksessa asiakkaalle korvataan mahdolliset palautuskustannukset.

Jos reklamaatio tehdään asentajan asentamasta tuotteesta, korvataan vain tuote. Asennuskustannuksia ei korvata.

Tuotteen vaihtaminen tai korjaaminen ei pidennä takuuaikaa tai aiheuta takuuajan alkamista alusta.

Kiistakysymysten ratkaiseminen

Toivomme luonnollisesti, että kiistakysymyksiä ei koskaan synny. Jos niin kuitenkin tapahtuu, pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan kiistan yhteisymmärryksessä keskustelemalla asiakaspalvelun kanssa. Jos kiistaa ei voida ratkaista, voit viedä asian Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Smedbo AB sitoutuu noudattamaan Kuluttajariitalautakunnan suosituksia ja ratkaisuja.
Kuluttajariitalautakunta, Hämeentie 3, PL 306, 00531 Helsinki.

Vastuunrajoitus

Emme vastaa tuotteesta mahdollisesti aiheutuvista epäsuorista vahingoista. Emme myöskään vastaa yrityksestä johtumattomista olosuhteista aiheutuvista viivästyksistä tai vioista. Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työtaistelu, tulipalo tai viranomaispäätös.

Muuta

Jos tuote on loppuunmyyty tai varastossa olevien tuotteiden määrässä on virhe, Smedbolla on oikeus perua tilaus ja hyvittää tuotteen hinta asiakkaalle. Tällaisessa tilanteessa otamme yhteyttä parhaan ratkaisun löytämiseksi. Voit esimerkiksi valita toisen, arvoltaan vastaavan tuotteen tilatun tuotteen hinnan hyvittämisen sijaan.

Ehdot

Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tässä verkkosivustossa sekä tuotteiden loppumiseen. Emme takaa, että kuvat vastaavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, sillä tiettyjä värieroja voi esiintyä näytöstä, kuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme kuitenkin aina esittämään tuotteemme mahdollisimman hyvin niiden todellista ulkonäköä vastaavina.

Henkilötiedot ja salassapito

Tekemällä ostoksia verkkokaupassa beslagsboden.fi hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelemisen. Suojaamme yksityisyyttäsi emmekä kerää enemmän tietoja kuin on välttämätöntä tilauksen käsittelemiseksi.
Lue tietosuojakäytäntömme kokonaisuudessaan.

Muutokset yleisiin ehtoihin

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia näihin ostoehtoihin. Päivitetyt ehdot julkaistaan aina verkkosivustossamme. Kun teet tilauksen verkkokaupassa, katsomme, että olet hyväksynyt ostoehdot.

Asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä meihin osoitteeseen webshop@smedbo.se.

Yritys

Jos olet yrittäjä ja haluat ostaa Beslagsboden:n tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen info@smedbo.fi.