• 5 VUODEN TAKUU
  • NOPEAT TOIMITUKSET
  • 60 PÄIVÄN AVOIN OSTO

20 % ALENNUS ITSEKIINNITTYVISTÄ KYLPYHUONETARVIKKEISTA, KUN OSTOS ON YLI 19 EURO – KÄYTÄ KOODIA: SPRING

svarta lådhandtag på gråa luckor i grått kök

Käyttöehdot

Tuotemerkki Beslagsboden ja beslagsboden.fi ovat osa Smedbo AB:ta, 556200-2252. Myynti beslagsboden.fi:ssa tapahtuu vain yksityishenkilöille, joilla on toimitusosoite Suomessa. Jotta voit tehdä ostoksia beslagsboden.fi:ssa, sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, ostopalvelusopimus katsotaan syntyneeksi, kun maksusi on hyväksytty ja vahvistus on lähetetty sinulle sähköpostitse antamaasi osoitteeseen. 

Hinnat 

Kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu EUR:ssa ja niihin sisältyy 24 % arvonlisävero. Pidätämme oikeuden mahdollisiin paino- ja kirjoitusvirheisiin esimerkiksi hintatiedoissa, kampanjoissa, alennuskoodeissa tai tuotetiedoissa, jotka voivat esiintyä verkkokaupassa sekä selvästi virheellisiin hintoihin ja pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Toimituskulut ja mahdolliset maksutapahtuman maksut lisätään hintaan. 

Tilaus 

Kun olet suorittanut tilauksesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota meihin välittömästi yhteyttä täällä 

Maksutavat 

Beslagsboden.fi tarjoaa turvallisen maksun Klarna Checkoutin kautta. Voit tutustua Klarnan ehtoihin täällä. 

Toimitus ja Kuljetus 

Valitse toimitustapa 

Beslagsboden toimittaa kaikkiin kotiosoitteisiin Suomessa. Alla voit lukea lisää tarjoamistamme toimitusvaihtoehdoista. Saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot tilauksellesi määräytyvät muun muassa antamasi postinumeron, arvioidun toimitusajan ja paketin koon perusteella. 

BUDBEE BOX: Toimitus säilytyslokeroon 

Budbee box -palvelulla pakettisi toimitetaan säilytyslokeroon lähellesi. Kun paketti on matkalla, Budbee näyttää arvioidun toimitusajan sovelluksessaan tai SMS-viestillä. Voit noutaa pakettisi helposti saamallasi koodilla, kun se on toimitettu. Lue lisää Budbee Boxista täällä. 

BUDBEE HOME: Kotiinkuljetus 16:30-22:30 

Budbee-sovelluksella voit seurata autoa reaaliajassa tarkemman toimitusajan saamiseksi. Jos pyydät jättämään paketin oven ulkopuolelle, olet itse vastuussa siitä, kun kuljettaja on jättänyt paketin. Lue lisää Budbee Homesta täällä. 

POSTNORD: Kotiinkuljetus tai noutopiste: 

Tilauksesi lähetetään joko kirjeenä tai pakettina (noutopisteeseen) riippuen paketin painosta, koosta ja sisällöstä. 

Kirjeet toimitetaan mahdollisuuksien mukaan postilaatikkoosi/oven ulkopuolelle, paketin sisällöstä riippuen saatat joutua olemaan kotona ja kuittaamaan paketin. Valitettavasti Beslagsboden ei voi vaikuttaa siihen, miten kirje toimitetaan (postilaatikkoon, oven ulkopuolelle tai noutopisteeseen), se on PostNordin harkinnan mukaan. 

Voit seurata pakettiasi täällä. 

Toimitusaika & Seuranta 

Normaali käsittelyaika tilauksille on 2-4 arkipäivää. Toimitustavasta riippuen saat arvioidun toimitusajan kassalla. Tilauksen käsittelyn jälkeen seuraa valitsemasi kuljetusyhtiön toimitusaika. 

Saat sähköpostia ja/tai tekstiviestin, jotta voit seurata toimitustasi. 

Pidätämme oikeuden pidempiin toimitusaikoihin vilkkaan sesongin ja kampanja-aikojen aikana. 

Noutamaton Toimitus 

Noutamattoman toimituksen kustannus on enintään 25 euroa toimittajasta riippuen Huomioi siis, että jos peruutat ostoksen ja haluat palauttaa tuotteen, suosittelemme, että noudat paketin ja palautat sen sen jälkeen. 

Toimitusosoitteen muutos  

Kun tuote on lähtenyt varastosta, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Siksi on erittäin tärkeää, että varmistat toimitusosoitteen oikeellisuuden ennen tilauksen tekemistä ja hyväksymistä. 

Toimitus Suomen ulkopuolelle  

Beslagsboden.fi toimittaa ja hallinnoi tilauksia vain Suomessa.  

Väärä Toimitus 

Jos saat vahingossa tuotteen, jota et ole tilannut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua palauttamaan tuotteen. Väärin poimitut tuotteet eivät saa olla asennettuja, sillä silloin katsotaan, että ostaja on hyväksynyt toimituksensa. 

Kuljetusvahinko 

Jos huomaat vahingon paketissasi, ilmoita siitä välittömästi noutopisteessä, josta noudit tuotteen. Siellä saat myös apua vahinkoilmoituksen tekemiseen. Suosittelemme, ettet nouda vahingoittunutta pakettia, koska vahinkoa ei voi sen jälkeen yhdistää kuljetukseen. Jos vahinko huomataan vasta paketin avattuasi ja se voidaan yhdistää kuljetukseen, ota yhteyttä noutopisteeseen ja tee vahinkoilmoitus viimeistään 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. 

Osatoimitukset 

Beslagsboden ei sovella osatoimituksia, jos yksi tai useampi tilauksen tuote ei ole toimitettavissa. Sen sijaan lähetetään ne tuotteet, jotka voidaan toimittaa, ja kreditoimme asiakkaalle tuotteet, joita ei voida toimittaa. 

Palautukset – Peruutusoikeus 60 päivää 

Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 60 päivän kuluessa ilman syytä. Peruutusaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi viimeisen tuotteen. 

Peruutusoikeuden käyttämiseksi tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Sinulla on kuitenkin oikeus varovasti avata pakkaus ja tarkastaa tuote. Pyydämme sinua olemaan varovainen, sillä jos tuotetta tai pakkausta on käsitelty huolimattomasti, meillä on oikeus vähentää palautettavasta summasta. Huolehdi siis siitä, että pakkaat tuotteen hyvin. 

Jos käytät peruutusoikeuttasi ja palautat tilauksesi, koko summa palautetaan sinulle miinus toimituskulut ja palautuskulut. Tämä pätee, vaikka olisit saanut ilmaisen toimituksen tilatessasi tuotteet. 

Näin teet: 

Laita tuote/tuotteet alkuperäiseen pakkaus ja pakkaa hyvin. 

Palautat samalla kuljetusyhtiöllä, jota käytit tilatessasi tilauksesi. Katso, miten toimit eri toimittajien kanssa alla: 

Budbee: Rekisteröi palautuksesi suoraan Budbee-sovelluksessa. Lue lisää täältä. 

PostNord: Käytä palautustarraa, joka tuli paketin mukana 

Kun tuote on palautunut meille, henkilökuntamme tarkistaa tuotteen kunnon. Jos tuotetta tai pakkausta on käsitelty huolimattomasti, meillä on oikeus vähentää palautettavasta summasta. 

Jos haluat palauttaa tuotteen tuotevirheen vuoksi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta täällä. 

Peruutus 

Jos haluat peruuttaa jo tehdyn tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian täällä. Jos tilauksesi on jo lähetetty, et voi enää peruuttaa tuotetta/tuotteita, ja sinun on vastaanotettava tilauksesi. Jos peruutat tilauksesi vastaanottamisen jälkeen, tavalliset peruutus- ja palautusehdot ovat voimassa. 

Reklamaatio 

Ennen tuotteen reklamointia sinun on aina otettava meihin yhteyttä hyväksynnän ja parhaan mahdollisen avun saamiseksi. Reklamaatio tulee lähettää meille täällä heti vian havaitsemisen jälkeen. Lähetämme sinulle sen jälkeen palautusrahtikirjan, jonka kiinnität pakettiin palautettavaksi maksutta. On tärkeää, että kuvailet vian ja mahdollisuuksien mukaan liität valokuvadokumentaation vahingosta nopeamman käsittelyn varmistamiseksi. Reklamaatio-oikeus on voimassa riippumatta siitä, onko vika näkyvä tai piilossa. Edellytyksenä on kuitenkin, että vika ei ole aiheutunut tuotteen väärinkäytöstä. 

Kun tuote on palautunut meille, henkilökuntamme arvioi, johtuuko vika virheellisesti valmistetusta tuotteesta vai ulkoisesta vahingosta tuotteen saavuttua sinulle. Jos tuote todetaan virheellisesti valmistetuksi, Smedbo AB:llä on oikeus kuuden kuukauden kuluessa korjata vika tai korvata viallinen tuote uudella tai vastaavalla tuotteella. Oikein tehdyn reklamaation yhteydessä korvataan asiakkaalle mahdolliset kuljetuskulut. 

Tuotteen vaihto tai korjaus ei jatka tai uusi takuuaikaa. 

Ratkaisu ja Apu Riita-asioissa 

Tietenkin toivomme ja haluamme, että riitoja ei koskaan synny. Jos niin kuitenkin käy, haluamme ensisijaisesti ratkaista riidan yhteisymmärryksessä asiakaspalvelumme kanssa käydyn keskustelun jälkeen. Jos riita jää ratkaisematta, sinulla on mahdollisuus saada asia käsiteltyä Allmänna Reklamationsnämndenissa, ARN:ssa. Smedbo AB sitoutuu noudattamaan ARN:n suosituksia ja päätöksiä. 

Allmänna Reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Tukholma. 

Vastuunrajoitus 

Emme ota vastuuta tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista. Emme myöskään ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat yhtiön hallinnan ulkopuolisista olosuhteista. Näitä olosuhteita voivat olla esimerkiksi työkonfliktit, tulipalot tai viranomaismääräykset. 

Muuta 

Jos tuote on loppuunmyyty tai jos varastossa on laskentavirhe, beslagsboden.fi/Smedbo AB:llä on oikeus peruuttaa ostos ja palauttaa sinulle suorittamasi maksut. Jos näin tapahtuu, otamme sinuun yhteyttä löytääksemme parhaan mahdollisen ratkaisun. Voit esimerkiksi valita toisen, taloudellisesti vastaavan tuotteen saadaksesi maksusi takaisin. 

Varaus 

Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tällä verkkosivustolla sekä tuotteiden loppuunmyyntiin. Emme takaa, että kuvat vastaavat täysin tuotteiden todellista ulkonäköä, koska tietokoneen näytön, valokuvan laadun ja resoluution mukaan voi esiintyä värivaihteluita. Pyrimme kuitenkin aina esittämään tuotteet mahdollisimman tarkasti. 

Henkilötiedot ja Yksityisyys 

Ostamalla beslagsboden.fi:stä hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Arvostamme luonnollisesti yksityisyyttäsi ja keräämme vain välttämättömät tiedot tilauksesi käsittelyä varten. 

Lue koko tietosuojakäytäntömme. 

Yleisten Ehtojen Muutokset 

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia näihin myyntiehtoihin. Päivitetyt ehdot ovat aina julkaistuna verkkosivustollamme. Myyntiehdot katsotaan hyväksytyiksi tilauksen yhteydessä verkkosivustolla. 

Asiakaspalvelu 

Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää yhteydenottolomakkeemme kautta täällä. 

Yritykset 

Jos olet elinkeinonharjoittaja ja haluat tehdä ostoksia Beslagsbodenista, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin osoitteessa info@smedbo.se.